FAQ (Lead producten)

 

Welke producten, diensten en oplossingen heeft UnameIT voor leads?

USP geel
Meer dan 100+ integraties in al onze producten
USP blauw
Meer dan 150.000 leads via UnameIT per maand
USP vinkje rood
Dashboard en rapportages over alle leads

Veelgestelde vragen

Hoe krijg ik alle leads in één systeem?

Daar heeft u LEF voor nodig! Met onze leadmanagementsysteem komen alle leads in één systeem waarin gebruikersgroepen de leads centraal kunnen opvolgen. Er wordt geen enkele lead gemist! Lees hier meer over LEF.

Hoe kan ik zien hoe een lead vanaf de website tot een salestraject leidt?

Indien de website is gekoppeld aan ons leadmanagementsysteem LEF, is in de rapportage te zien of de lead Succesvol of als Gemist is afgesloten. Dit komt terug in het dashboard en de rapportage van LEF. Als u ook gebruik maakt van ons sales management systeem SAM, dan wordt van een succesvolle saleslead een salestraject aangemaakt. Op deze wijze kan de lead vanaf de website tot aan Aflevering worden (op)gevolgd. Neem contact op met Wim van Stam voor een vrijblijvende demo! 

Kan LEF worden gekoppeld aan een BI tool?

Jazeker is dit mogelijk. Middels een BI API koppeling kan elke nacht de data uit LEF worden geëxporteerd naar een gewenst BI tool. Voor meer informatie en kosten kunt u contact opnemen met onze accountmanager Wim van Stam via sales@uname-it.nl. 

Ik heb een idee voor één van jullie producten. Aan wie kan ik dat doorgeven?

Suggesties en ideeën over onze producten zijn altijd welkom! Met vermelding over welk product het gaat en wat de suggestie of de wens is, kunt u deze insturen aan UnameIT Customer Service via cs@uname-it.nl. Zij zullen dit doorgeven aan de product owner van het desbetreffende product. 

Wij hebben een wijziging in het aantal vestigingen. Wat nu?

Een uitbreiding van het aantal vestigingen, het sluiten of de verkoop van een vestiging of de overname van een bedrijf heeft impact op uw systeembeheer en (software) oplossingen. Indien u gebruik maakt van één of meerdere van onze producten, neem dan zo tijdig mogelijk contact met uw accountmanager via sales@uname-it.nl. We kunnen het samenvoegen, opsplitsen, aanpassingen van huisstijl en koppelingen voor u in kaart brengen en begeleiden. 
 

Hebben jullie ook marketing tools?

Naast onze expertise en online diensten hebben we ook een marketing tool genaamd MAX. Kijk hier voor een volledig overzicht van onze marketing oplossingen. 

Ik gebruik software vanuit de importeur. Werkt dit samen met de producten van UnameIT?

Dit verschilt per product, maar in veel gevallen is er een integratie beschikbaar. Stel uw vraag aan Customer Service en zij zullen u (eventueel in overleg met de Product Owner) antwoorden. 

Geven jullie ook trainingen?

We hebben diverse trainingen in ons aanbod. Een opfriscursus voor (nieuwe) gebruikers of een SEO-training of een training voor de technische implementatie van een ODBC koppeling. Zowel online, bij ons in Woerden of op een andere gewenste locatie. Bespreek uw wensen via consultancy@uname-it.nl of neem voor website gerelateerde trainingen contact op met onze collega's van Online Marketing.

Ik ben mijn inloggegevens kwijt. Wat nu?

Indien u uw inloggegevens kwijt bent, kunt u altijd contact opnemen met onze Customer Service. Mocht er intern een beheerder zijn van het product, kunt u dit eerst intern vragen. 

Ik wil graag een accountmanager spreken. Bij wie kan ik terecht?

Ons team van accountmanagers is altijd te bereiken via sales@uname-it.nl. Welkom!

Kan LEF ook zonder SAM worden gebruikt?

Met LEF werken, zonder dat het is gekoppeld aan ons salesmanagementsysteem SAM, kan! In LEF zelf is het mogelijk een lead opvolging te geven en af te ronden. Deze functionaliteit in LEF zelf is echter niet heel uitgebreid, simpelweg omdat zowel ons product CCM Sales als SAM bedoeld zijn om het uit de lead voorgekomen offerte- en/of ordertraject verder efficiënt af te handelen.

Er zijn personeelswisselingen geweest. Wat betekent dit voor het gebruik van jullie producten?

Medewerkers komen en gaan! Het is verstandig om na een personele wijziging op een belangrijke functie zoals bijvoorbeeld Marketeer, Systeembeheer, Verkoopadministratie of op het KCC, goed te kijken naar de ingerichte processen en de gevolgen daarvoor van de personeelsmutaties. Ze kunnen mogelijk een rol als Beheerder hebben vervuld in één of meerdere van onze producten. Wij helpen u graag met het (opnieuw) instellen van key-users of het (opnieuw) trainen van medewerkers. Voor een advies op maat kunt u een bericht sturen aan consultancy@uname-it.nl.

Zijn jullie producten ook geschikt voor universele autobedrijven?

Absoluut! Vanuit de historie van UnameIT is een overgroot deel van onze klanten merkdealers/ autobedrijven. Echter zijn al onze producten zeker ook geschikt voor universele autobedrijven. Neem gerust eens een kijkje bij al onze Oplossingen.