Marketing Automation Xperience (en)

Sfeerbeeld overleghoek UnameIT
  • Do you take advantage of every sales opportunity in your company?
  • How do you deal with customers who do not respond immediately?
  • Is insurance offered with every sale?
  • How do you keep your customers informed throughout the sales process?
  • Which extra steps is your sales organisation taking to reclaim missed opportunities?

 

Thanks to its link with SAM and LEF, MAX provides:

 

  • A higher conversion rate thanks to reactivation at drop-out in the lead and sales funnel
  • Faster and higher conversion thanks to supporting and accelerating the buyer journey
  • Increased customer satisfaction by communicating information regarding the entire delivery process

 

Thanks to its link with SAM and LEF, MAX provides:

 

  • A higher conversion rate thanks to reactivation at drop-out in the lead and sales funnel
  • Faster and higher conversion thanks to supporting and accelerating the buyer journey
  • Increased customer satisfaction by communicating information regarding the entire delivery process

 

USP blauw
Personalised follow-up and cross-sell emails
USP vinkje turkoois
Stay in touch with your customer
USP geel
Your best salesperson who never forgets anything
USP blauw
Follows up on everything that is no longer top of mind
USP vinkje turkoois
Strengthens your customer loyalty
USP geel
Increases your customer satisfaction
USP blauw
Linked to SAM & LEF
USP vinkje turkoois
24/7 automated grip on lead and sales processes
USP geel
Fast and uniform communication during the lead, sales and after-sales processes

Door de volledige integratie met SAM en LEF zorgt MAX ervoor dat u iedere kans binnen uw bedrijf benut! Met MAX ontzorgt, optimaliseert en automatiseert u uw sales- en marketingprocessen door middel van het heractiveren bij uitval in de lead- en salesfunnel; het ondersteunen en versnellen van de buyer journey en het communiceren van informatie betreffende het totale afleverproces, wat leidt tot een hogere klanttevredenheid. 
Data uit de DMS'en EVA en WinCar zijn beschikbaar om ook onderhoud -en APK data berichten te versturen vanuit MAX.

Uw (commerciële)  data uit SAM, LEF  en DMS wordt MAXimaal benut om uw klanten op het juiste moment, via het juiste kanaal de juiste berichten te sturen. Van leadfase tot en met de aflevering zorgt MAX voor uniforme en gepersonaliseerde opvolging, ook bij uitval in de salesfunnel. En het zal u niet verbazen dat het structureel opvolgen van alle gemiste leads, proefritafspraken en offertes extra orders oplevert. Met de toevoeging van de data uit het DMS kan de gehele journey na aflevering, van werkplaatsbezoek tot aan lead voor herhalingsaankoop, ook in de workflow in MAX worden toegevoegd. 

In de berichteneditor kunnen, naast de gegevens van SAM, LEF en DMS, ook de gegevens uit onze werkplaatsplanner in de APK -en onderhoudsberichten worden toegevoegd. 

En uiteraard heeft u MAXimaal inzicht in uw performance van lead tot deal met behulp van een managementdashboard.

proost MAX

MAX Campagne is beschikbaar

Naast berichten op basis van salesdata, leaddata en DMS data, kunt u nu ook marketingcampagnes en commerciële workflows inrichten! Onze collega's komen graag bij u langs om u een vrijblijvende demo te geven van de nieuwste features van onze marketing automation tool MAX. 

CONTACT ME ABOUT MAX

Are you already using one of our solutions?
CAPTCHA
Deze vraag is om te controleren dat u een mens bent, om geautomatiseerde invoer (spam) te voorkomen.